2011. október 31., hétfő

Csekély előrehaladás helyett show Benny Hill emlékére

Az elmúlt nagyjából egy hónap alatt sok minden nem törpént. Nagyjából körvonalazódott az elképzelés az új motorról. Készült egy rajz Corell Drawban, és használt váltót / blokkot vadászgatok az íbéjen. Szóval sok mutogatni való nincs.
Azonban tegnapi csodás idő megszülte bennem az elhatározást, hogy motorozok egy kicsit. Kellett némi idő az elhatározáshoz,hiszen a legutóbbi teszt motorozásom egy új Harleyval elég viccesen sikerült ( erről írok még egy bejegyzést hamarosan). Igazából kis túlzással lehet állítani, hogy béna motoros vagyok.
Szóval a nagy motorozás mókásan kezdődött. Kiálltam a felállóról az autókkal, hogy ne zavarjanak, begyürmölésztem a füleimet a rohambili alá, tekintélyemre cipzároztam a motoros kabátomat, és belenéztem a tükörbe. A látvány leírhatatlan volt (Az asszony kb 10 percet röhögött!) leginkább egy kiöregedett amerikai futballistára hasonlítottam ( tudod a a nagy protektorok alatt izmok helyett csak a pocak). Végül felvettem egy nadrágot is, tekintettel a hidegre.
Amúgy elgondolkodtam, hogy kell beállítani a rohambili pántjait. Amikor először használtam Alsóörsön a Harley talin ( ahol vettem) 80 körül lecsúszott a fejemről. és lobogott utánnam, mint egy fékezőernyő, és közben úgy fojtogatott, hogy kezdett elsötétedni körülöttem a világ. A második használat alkalmával jobban meghúztam, így folyamatosan fojtogatott. Lehet, hogy alapból lazára kell állítani, hogy már 30-nál lobogjon, de nem fojtson meg? Na mindegy, ezen még görcsölök kicsit a későbbiekben.
Amikor mindenki abbahagyta a röhögést kivonultam a családdal a garázsba a motorhoz. Természetesen először a kisfiam ült fel, fél órával később jöttem én. Kulcs elfordít, húzok kettőt a gázon, hogy a gyorsítómicsinálóka tehesse a dolgát, és a motor pöccre indult is, csak azért, hogy 4 másodperccel később leálljon. Biztos hideg van gondoltam, így még 7* eljátszottuk ezt a játékot, mire rájöttem, hogy van a tank alatt egy kicsiny szerkezet, ami éppen az OFF állásban leledzik.
Szóval kinyitottam a benzincsapot, és onnan kezdve a motorom működött! :)
2 lefulladással eljutottam a kapuig. Onnan már sima ügy volt motorozni 5 utcácskát, megfordulni és hazamenni. a kapun belül lelkesen elém ugrott 60 kilós, turmix terrier márkájú ölebem, ezzel megállásra kényszerítve engem. Persze fékezni nem szégyen, de utána el is kell indulni!
Így megadatott, hogy rájöttem; lejtőn felfele, lehullott leveleken állva nem poén az elindulás! Illetve mégis az.. kívülről nézve!
Annyit azért tudtam, hogy 'nagygázhirtelenkuplung' koma nem odavaló!

Húztam hát egy szolid gázt, erre a jószág hátulja elindult balra, és mivel a párom lelkesen becsukta mögöttem a kaput, annak a támasztórúdja alá tepert a motor segge, és emiatt nem sok hiányzott, hogy lefektessem, és a alig tudtam felállítani szegényt.

Szerintem az attrakcióm verte a Benny Hill show színvonalát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése